Taas olin jo hetkeksi päässyt eroon sinusta min mielessä. Ikävä vielä vuosien jälkeen ja vaik aika parempaa. No joka tapauksessa unessa pyörin kyläl ja sinä tulit vastaan. Vaan hetki oli aikaa ja sanoit että tahtoisit nähdä oikeasti ensviikol. Just piti sopia jotai niin akka näky jossai ja mä siitä jouduin feidaan pois. Mul oli niiiin hyvä fiilis. Olit kuin raikas korpimettän tuulahdus mun tuhkis elämäs. Sit hetken päästä pääsin etsimään sua mutt oli tullu SOTA. Ja sinä siellä ekoina olit järjestäytymässä. Ja ma oon jo pitkään miettiny et en tahdo olla missään tekemisis ton asetouhun kans. Mut unessa ainaki sä voitit mun ajatukset ja perjaatteet. Sinne menin sinua etsimään... Sitten heräsin...ja masens. Mut toisaalta olin iloinen että sain taas sekunnin aikaa kanssasi. Vaikka unta olikin. Pidetäänhän kiinni puheista ja nähdään sitten vailk kummal tahansa olis elämäs vaik mitä? Kuuntelussa..alice in chains. Etenkin nutshell